FANDOM

Yujiro Hanma
Yujiro
Pochodzenie Japonia
Debiut (anime) Epizod 07: Gripper
Debiut (manga) Baki The Grappler Rozdział 35
Płeć Mężczyzna
Wiek Nieznany
Kolor włosów Czerwone
Styl walki Mixed
Rodzina Matka
Emi Akezawa (żona)
Baki Hanma (syn)
Jack Hanma (syn)
Yuichiro Hanma (ojciec)
Gerry Strydum (kompan)
Yujiro Hanma - (範馬 勇次郎) ojciec Bakiego Hanmy i jednocześnie jego główny przeciwnik. Najpotężniejszy wojownik na świecie.

O nimEdytuj

Yujiro ma bardzo charakterystyczną osobowość. Działa bardzo impulsywnie i kocha walczyć. Zazwyczaj jest osobą całkiem spokojną i pewną siebie. A ma do tego powody, gdyż jest on najsilniejszym wojownikiem na ziemi. Jest znany jako "Najpotężniejsza kreatura na świecie" oraz "Ludojad" (czasem też "Demon"). Najważniejszą dla niego rzeczą jest walka, którą kocha najbardziej w świecie, bardziej nawet niż swoją rodzinę. Yujiro walczy z innymi ludźmi codziennie, gdyż nie potrafi bez tego wytrzymać. Bardzo dziwne jest to, że walka daje mu wielką przyjemność. Sam twierdzi, że jest ona lepsza od jedzenia czy stosunku. Jest surowy dla swojego syna - Bakiego i nigdy się z nim nie patyczkuje. Ich stosunki są specyficzne, nie przypominają ojca i syna, tylko dwóch wrógów czy rywalów.

Posiada bardzo muskularne ciało i jest wysoki. Ma długie, czerwone włosy. Zazwyczaj jest ubrany w czarną koszulę z podwiniętymi rękawami oraz czarne i długie spodnie.

UmiejętnościEdytuj

Posiada on niewyobrażalne umiejętności. Stylem walki Yujiro Hanmy jest mieszanka wielu sztuk walk, których jest ekspertem. Mówi się, że poznał wszystkie sztuki walki. Jego niezwykle potężne ciało jest zdolne zniszczyć prawie wszystko. Zna wiele technik walk, w tym także tajemne czy takie, których mało ludzi potrafi wykonać.

Zademonstrował swe umiejętności wiele razy, np. podczas trzęsienia ziemi Yujiro uderzył z taką siłą w ziemie, że trzęsienie natychmiast ustało. Udowodnił to również pokonując gołymi rękami Niedźwiedzia Polarnego. Pokonał Orochiego Doppo bez zbędnych problemów, pozostawił karatece także blizny po ich walkach. Spowodował kiedyś, że Baki zemdlał uderzając go jednym palcem.

Techniki:Edytuj

Udonde - sekretna technika pozwalająca na zniszczenie przeciwnika dzięki specjalnemu chodowi.

Wyk Demona - specjalna technika Yujiro polegająca na wielkim rozmachu i trafieniu przeciwnika w serce.