FANDOM

Shinogi Kosho
Koshoshinogi
Pochodzenie Japonia
Debiut (anime) OVA: Ostateczny Wojownik
Debiut (manga) Baki The Grappler Rozdział 18: Podziemna walka w Tokyo Dome
Płeć Mężczyzna
Wiek Nieznany
Kolor włosów Brązowy/czerwony
Styl walki Karate Himokiri/Shinogi style karate
Rodzina Shinogi Kureha (brat)
Nieznany mistrz
Shinogi Kosho - (昂昇 鎬) wojownik karate. Specjalizuje się w cięciu nerwów i innych przewodów znajdujących się w ludzkim ciele. Jego bratem jest Shinogi Kureha.

O nimEdytuj

Shinogi jest bardzo rygorystyczną osobą. Najważniejszy jest dla niego jego własny honor i droga karate. Był gotów poświęcić swoją rękę tylko po to, by móc wygrać walkę twierdząc, że jego karate nie ma sensu jeśli nie może tego zrobić. Jest bardzo zdeterminowany i zawsze stara się osiągnąć to czego chce. Jest zazdrosny o swojego brata Kurehe, który w młodości zawsze mu pomagał, a Kosho czuł się od niego gorszy, ale w rzeczywistości go kocha i zależy mu na nim, odwrotnie jest tak samo. Kosho posiada sporą wiedzę o karate i sztukach walki.

HistoriaEdytuj

Baki The GrapplerEdytuj

Champion SagaEdytuj

Kosho

Shinogi Kosho

Edytuj

Pierwszy raz widzimy Shinogiego Kosho w arenie Tokyo Dome, gdy zatrzymuje on profesjonalnego wrestlera Kuzumiego Kouhei w korytarzu prowadzącym do szatni areny. Shinogi mówi mu, że jest to przejście w którym słabi ustępujom miejsca silnym i przerywa mu nerwy odpowiadające za wzrok. Następnie udaje się na arenę, aby walczyć z Bakim Hanmą, który jest jego przeciwnikiem w tym dniu.

UmiejętnościEdytuj

Shinogi specjalizuje się w "cięciu przewodów" takich jak nerwy, naczy nia krwionośne, naczynia chłonne czy ścięgna. Stąd też wziął się jego pseudonim "Krajacz Przewodów". Potrafi on to zrobić za pomocą jednego palca. Nazywa on to swoją "ostateczną techniką". Jednak nie tylko w tym jest dobry. Shinogi Kosho za młodu trenował swoje palce i rozwijał "nożową dłoń", dzięki czemu potrafi też walczyć bardzo agresywnym, dzikim stylem. Jednak Baki z łatwością przejżał jego ruchy. Doszedł do wniosku, że mimo tego iż są szybkie i silne to są też bardzo przewidywalne.

Techniki walki:Edytuj

Cięcie przewodów - specjalna technika pozwalająca na przecięcie przeciwniowi np. nerwów lub naczyń.

Nożowa dłoń - technika uderzania za pomocą palców.