FANDOM

Mount Toba
MountToba.png
Pochodzenie Japonia
Debiut (anime) Epizod 19: The Right to Fight
Debiut (manga) Baki The Grappler Rozdział 31
Płeć Mężczyzna
Wiek Nieznany
Kolor włosów Czarny
Styl walki Pro Wrestling
Rodzina Rikigouzan (mistrz)
Mount Toba - (マウント斗羽) bardzo wysoki, profesjonalny wrestler z Baki The Grappler.

OsobowośćEdytuj

Toba jest bardzo dumnym i honorowym człowiekiem. To weteran walki. W młodości, zanim jeszcze zaczął trenować Pro Wrestling, był przez ludzi odpychany i nie lubiany ze względu na to, że różni się od innych przez jego nadmierny wzrost (gigantyzm). Jednak jego życie odmieniło się gdy zaczął treningi Pro Wrestlingu. Bardzo szanował swojego mistrza Rikigouzana, lecz został on zamordowany przez Yakuzę, Toba stwierdził, że pro Wrestlerzy muszą być silniejsi i nigdy nie mogą przegrać, niezależnie od tego, czy jest to walka na ringu czy na ulicy. Toba zawsze walczy na poważnie i uważa Profesjonalny Wrestling za najsilniejszy styl walki.

HistoriaEdytuj

Baki The GrapplerEdytuj

The Champion SagaEdytuj

Mount Toba atakuje w nocy Hanade Junichiego. Powodem owej napaści jest zlekceważenie Profesjonalnego Wrestlingu przez Hanade, który pobił wrestlerów w szatni. Toba nieźle go obija używając swojego Rzutu Ciałem. To nastąpiło, że Toba zastępuje Hanadę w podziemnej arenie i walczy tam z Bakim. Zaskoczeni widzowie areny głośno witają Tobę, jednakże wkracza wściekły Kaneda, który miał walczyć z Bakim po Hanadzie i protestuje udziałowi Toby w dzisiejszej walce, gdyż on sam tego chce. Mimo prób spławienia Kanedy przez Tobe, ten denerwuje się bardziej i atakuje giganta. Jednak dostaje kopnięciem obrotowym i od razu przegrywa. Następnie na arenę wchodzi Baki i zaczyna się walka. Toba z początku dominuje, lecz Baki nie daje za wygraną i naciera na twarz przeciwnika i potem na jego kończyny, mimo dźwigni które zakłada mu Toba. Gigant pada na ziemię, ale wstaje. Baki zaczyna wygrywać, lecz nagle Toba używa na nim swojego Rzutu Ciałem. Mimo tego, Baki wstaje, a Toba próbuje ponownie. Jednakże tym razem kolano Toby nie wytrzymuje i zostaje zniszczone, rozkrwawiając się. Baki z szacunki do Toby, dobija go i wygrywa. Toba dziękuje mu za to, gdyż uważa, że poddanie się nie jest honorowe.

UmiejętnościEdytuj

Techniki:Edytuj

Ścięcie karate -
Chwyt śpiącego -
Dźwignia na twarz kurczęcego skrzydła -
Rzut ciałem -

CiekawostkiEdytuj

  • Postać Mount Toby jest bazowana na dawnym, profesjonalnym wrestlerze Shohei Baba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki