FANDOM

Kaoru Hanayama
Kaoru Hanayama.png
Pochodzenie Japonia
Pierwsze Pojawienie(anime) Epizod 02: Those Who Squirm
Pierwsze Pojawienie(manga) Baki The Grappler Rozdział 82: Mroczne życie, Kaoru Hanayama
Płeć Mężczyzna
Wiek 19 lat
Kolor włosów Czarny
Styl Walki Uliczny styl
Rodzina Matka
Keizou Hanayama (ojciec)
Kizaki (kompan)
Kaoru Hanayama - (花山 薫) młody mistrz ulicznych walki i yakuza (japoński gangster). Lider organizacji Hanayamów.

O nimEdytuj

Hanayama to 19-letni yakuza, lider swojej organizacji Hanayamów oraz bardzo silny wojownik. Jest bardzo cichą osobą , zazwyczaj mało się odzywa. Walka jest jego życiem. Jest bardzo dumną osobą. Zwykle u jego boku jest Kizaki.

Jest bardzo duży i muskularny. Ma czarne włosy i wiele blizn na ciele. Zawsze nosi okulary i ściąga je tylko, kiedy ma walczyć. Prawie zawsze jest ubrany w swój biały garnitur. Na jego plecach jest wielki tatuaż przedstawiający demona przypominającego o człowieku, który kiedyś uratował rodzinę Hanayama, tatuaż ten jest symbolem rodziny Hanayama.

HistoriaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Kaoru Hanayama jest bardzo silny. Już kiedy był małym dzieckiem można było u niego zauważyć specjalne zdolności. Jest znany ze swojej "mocu uścisku", potrafi sprawić, że fragment ręki przeciwnika zwyczajnie eksploduje po tym, jak ją ściśnie. Jest ulicznym wojownikiem, prawdopodobnie nie ćwiczył sztuk walk.

Techniki:Edytuj

Moc uścisku - specjalny ruch Hanayamy, który polaga na mocnym uścisku czyjejś ręki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki