FANDOM

Gaia - (ガイア) czy też Gaiya. Przywódca drużyny żołnierzy z Hokkaido, znany jako super żołnierz. Nazywany był "Pan Wojna". Gaia ma rozdwojenie jaźni, posiada dwie osobowości. Normalnie jest spokojnym żołnierzem znanym jako Nomura ('野村), w chwili niebezpieczeństwa staje się super zołnierzem znanym jako Gaia.

HistoriaEdytuj

Baki The GrapplerEdytuj

The Kid SagaEdytuj

Nomura kiedyś był normalnym żołnierzem, pewnego razu jednak, kiedy pierwszy raz wyruszył na obcy kontynent, nauczył się czerpać radosć z zabijania. Został złapany przez wrogich żołnierzy, którzy chcieli go rozstrzelać. Uczucie strachu, które czuł kiedy miał już zostać zabity, było tak silne, że stracił wszystkie włosy. To właśnie wtedy "narodziła się"  jego druga osobowość, szok spowodowany tym wydarzeniem sprawił, że zawsze w chwili niebezpieczeństwa, Nomura zmienia się w Gaię.

UmiejętnościEdytuj

Gaia jest świetny w walce wręcz. Mówiono, że może się równać nawet z Hanmą Yujiro. Gaia posiada niesamowitą umiejętność, potrafi kontrolować swoją adrenalinę do tego stopnia, że jest niepokonany. Twierdzi, że jest wtedy, jak "Bóg".