FANDOM

Rozdział 03
01.jpg
'Numer odcinka 03
Tytuł odcinka Groźny Suwedo (polski)
Suedou's Degree of Danger (angielski)
Seria Baki The Grappler
Saga The Champion Saga
Poprzedni Baki The Grappler Rozdział 02
Następny Baki The Grappler Rozdział 04
Postacie Baki Hanma
Suedo Atsushi
Sędzia Budokan
Komentator Budokan
Trener Shinshinkai
Owada
Doppo Orochi
Amerykański Wrestler (debiut)
Kitou Bunkichi (debiut)
Soejima Jingo (debiut)
Yoshimura Isao (debiut)
Ouki Yasumasa (debiut)
Motobe Izou (debiut)
Uczeń Motobe (debiut)
Rozdział 03: Groźny Suedo.

StreszczenieEdytuj

Okazuje się, że Suedo który został wyrzocony poza matę kopnięciem z wyskoku Bakiego odniósł od tego większe obrażenia niż wszyscy myśleli. Otóż Baki owym kopnięciem zwichnął ramię Suedo. Jednak gdy sędzia już wzywał lekarza, Suedo nastawił sobie ramię, czym bardzo zaszokował między innymi wielkiego mistrz Orochiego.

Spokojny już Suedo wraca na matę, aby kontynuować pojedynek. Trener z Shinshinkai opowiada historię o tym, że Suedo gdy się uspokoi jest bardzo silny. W owej historii Suedo pokonuje pewnego amerykańskiego wrestlera. Okazuje się, że walkę oglądają takie gwiazdy jak mistrz Jujitsu Kitou Bunkichi, mistrz Karate Soejima Jingo, mistrz Judo Yoshimura Isao, mistrz Karate Ouki Yasumasa oraz mistrz Jujitsu Motobe Izou wraz ze swoim uczniem.

Zaczyna się następna część walki pomiędzy Bakim a Suedo. Tym razem to Baki atakuje. Uspokojony Suedo paruje i blokuje serię ciosów Bakiego. Gdy Baki używa kopnięcia obrotowego na głowę, Suedo kontruje go niskim kopnięciem myśląc że ten się przewróci. Jednakże Baki wykorzystuje siłę kopnięcia Suedo, gdyż było one zadane w nogę, i tą samą nogą atakuje Suedo od góry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki