FANDOM

Rozdział 01
Roz1
'Numer odcinka 01
Tytuł odcinka Chłopak znikąd o imieniu Baki (polski)
A Boy from Nowhere named Baki (angielski)
Seria Baki The Grappler
Saga The Champion Saga
Poprzedni Brak
Następny Baki The Grappler Rozdział 02
Postacie Baki Hanma (debiut)
Doppo Orochi (debiut)
Trener Shinshinkai (debiut)
Owada (debiut)
Suedo Atsushi (debiut)
Komentator Budokan (debiut)

Baki The Grappler Rozdział 01: Chłopak znikąd o imieniu Baki.

StreszczenieEdytuj

Pierwszy rozdział serii Baki The Grappler i w tym też Czempion Sagii. Historia rozpoczyna się na mistrzostwach Shinshinkai Karate na arenie Tokyo Budokan, pod którą przyjeżdżają karetki i zabierają zawodników. Owymi zawodnikami są, jeśli można tak powiedzieć, ofiary Bakiego Hanmy.

W szatni, między innymi Owada i inni karatecy, którzy nie zostali zabrani do szpitala zostają skarcani przez swojego trenera. Nagle do rozmowy włącza dostający się, oprócz Bakiego, do finałów Suedo i zaczyna się naśmiewać z trenera i reszty karateków, mówiąc im o tym, że są słabi i nie walczyli nigdy z prawdziwymi wojownikami. Suedo twierdzi że z nim jest inaczej oraz, że on i wielki mistrz Doppo Orochi są jedynymi osobami które mogą pokonać Bakiego Hanme. Baki zaś w swojej szatni dużo je i potem popija to niegazowaną kolą, co jest bardzo energooszczędne.

Następnie odbywa się pokaz Wielkiego mistrza Orochiego Doppo, w którym prezentuje swoje twarde ciało oraz niezwykłą siłę rozwalając na kawałeczki betonową rurę. Cała publiczność w wielkim szoku. Suedo po obejrzeniu pokazu Doppo, postanawia sam pokazać na co go stać i każe młodszym karatekom potrzymać mu packę. Suedo rozpoczyna agresywną serię i nie może się zatrzymać.

Przed walką, Baki spotyka Doppo Orochiego, który mówi mu że jest dobrym wojownikiem i obserwuje go od pierwszej walki, po czym atakuje go serią ciosów pięściami, ale Baki żadnym nie daje się trafić i żegna się z Doppo, pędząc na walkę. Ten jest bardzo rozradowany i oczekuje dobrej walki.